فراماسونری




   فراماسونری


   شیطان پرستی.فراماسونری.نظم نوین جهانی و...
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

در این وبلاگ در مورد فراماسونری و ... مطلب گذاشته خواهد شد نظر یادتون نره اگه مطلبی داشتید که تو وبلاگ بزاریم اطلاع بدید سوالم داشتید بپرسید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

ذاکرین
فروشگاه نقاشی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فراماسونری و آدرس f.mason.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» سند سازی غرب علیه مسیح! (بسم الله الرحمن الرحیم) رادیو فرانسه خبر داد: در پی انتشار خبری مبنی بر کش

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

رادیو فرانسه خبر داد: در پی انتشار خبری مبنی بر کشف یک قطعه پاپیروس تاریخی حاوی اطلاعاتی درباره ازدواج عیسی مسیح، یک کارشناس بریتانیایی با انجام بررسی های بیشتر بر روی این سند به این نتیجه رسیده که متن یاد شده ساختگی بوده و به تازگی و در دوران معاصر تهیه شده است.

 

به نوشته روزنامه انگلیسی «گاردین»، پروفسور فرانسیس واتسون، از دانشگاه دورهام می گوید که تکه پاپیروسی که چند روز پیش سر و صدای زیادی در جهان به پا کرد و بسیاری آن را سندی بر ازدواج عیسی مسیح دانستند، در واقع قطعه هایی به هم چسبیده از یک متن اصلی انجیل توماس به زبان قبطی است که برای ارائه معنایی خاص بخش هایی از متن را بریده و کنار هم چیده اند.

 

پروفسور واتسون که یافته های تحقیق خود را بر روی اینترنت منتشر کرده، می نویسد تمامی جمله های متن پاپیروس جنجالی از روی نسخه های چاپ شده انجیل توماس کپی برداری شده و تنها در برخی جاها تغییرات کوچکی داشته است.

 

کشف سندی به ظاهر تاریخی که به «همسر عیسی مسیح» اشاره کرده، بحث داغی را میان دانشگاهیان و صاحب نظران آغاز کرده که همچنان در جریان است، با این حال فرانسیس واتسون اعتقاد دارد که نتایج پژوهش او تقریباً قطعی است.

 

پروفسور فرانسیس واتسون به طور مستقیم از پروفسور کارن کینگ، استاد دانشگاه هاروارد و ارائه دهنده اصلی متن پاپیروس، انتقاد نمی کند و می گوید، «پروفسور کینگ بسیار خوب سند و تصاویر تکه پاپیروس بحث برانگیز را در اختیار ما قرار داده،» و در همین حال تصریح می کند که این احتمال قوی وجود دارد که قدمت این پاپیروس به قرن چهارم میلادی برسد اما «متن نگاشته شده بر آن به وضوح تحت تأثیر متون کتاب های چاپی مدرن است.»

 

دکتر واتسون در گزارش تحقیق خود می افزاید به باور او سند جعلی جدید قابل مقایسه با مورد مشابهی است که در دهه ۱۹۷۰ مطرح و جنجال برانگیز شد.

آنچه که قابل تأمل و بررسی است اقدامات ضد دینی می باشد که در مجامع غربی در جریان است توهین به مقدسات مسلمانان با آزادی بیان توجیه می شود بدون آنکه به فرق بین آن و اهانت و توهین اشاره ای شود. حال باید دید برای جعل سند و آزادی بیان چه رابطه ای ساخته می شود؟

منبع: جام نیوز

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : علی | تاريخ : شنبه 8 مهر 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب